środa, 15 sierpnia 2012

Przeprosiny :-(+ ważne info+ troche o 1D+ Gify

Witam was z wielkim opóźnieniem ;-( . ! Niestety to nie moja wina pod koniec roku szkolnego musiałam jechać do babci, a u babuni nawet nie miałabym jak wejść.,. No ale do domu już potem nie wróciłam. Po prostu się przeprowadziłam do nowego ;)
Teraz już mogę wchodzić na kompa i prowadzić nadal bloga ;) Ale teraz ważna informacja dla czytelników :
Posty będę starała się  dodawać codziennie po jednym lub po kilka. ;)
Macie tu mojego twittera  @MuFFinaa_   jakby coś to obserwujcie i polecajcie innym ;)



Dobra a teraz 1D:)
W niedziele 12 sierpnia o godzinie 21:30 zaczęła się impreza z okazji zakończenia igrzysk olimpijskich w Londynie. Były różne występy m.in 1D.
Wersja może nie najlepsza ale jest :D
A zresztą potem już jest jakiś inny występ artystyczny, ale też jest ciekawy ;)









Zerknijcie na tą fote ;3 xd
hahaha <3
I to chyba na tyle ;) papapa ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz