piątek, 17 sierpnia 2012

Nowinki o chłopakach + co nie co o Alex ;)

SIEMANO! ;D
Dzisiaj pisze dla Was Alex. Jest mi bardzo miło, że mogę być współtwórczynią tego bloga. Parę słów o mnie: mam na imię Aleksandra, a na drugie Julia. Jestem pokręconą, zwariowaną i stukniętą czternastolatką. Directionerką zostałam w kwietniu. Stało się to dzięki mojej przyjaciółce - Karolinie (także współtwórczyni). Razem z nią piszę także opowiadanie związane z chłopakami, na które serdecznie zapraszamy: http://my-love-story-with-one-direction.blogspot.com/ Jeżeli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej to piszcie na TT: @alexandra_1D__ A teraz parę nowinek dotyczące One Direction.
Z tego co mi wiadomo to Harry planuje zrobić half sleeve, czyli tatuaż na całą rękę. Coś takiego:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiX5KTFLV5p0NYq8xweQhlRPqEP1ShbIWMeLT0XX6brWFBZjsfuVL59icAbLur8rSoLnXujUx9oEURXQwO4uVYja3OPxaOWS6EiTcuOFfMyG3yhOHW83g99-5MdNbQ_jpANqotRtbipRb4j/s320/Sleeve+Tattoo.jpeg

Prace nad tym tatuażem już się rozpoczęły i będzie to trwało kilka tygodni. Nie wyobrażam sobie, że nasz kochany Hazza mógłby mieć takie ramię! Ale  cóż... to jego ramie. 
Widziałyście covery chłopaków do 'Wonderwall' i 'I'm yours' ? Awww strasznie mi się podobają ;-) Pod spodem macie do nich linki:


Kilka fotek z ostatnich dni:

Liam, czy ta wersalka nie jest dla Ciebie za mała? ;P

Oni są taacy słodcy! *.*

Nialler, co spodnie podciąga ;)

Awww Nouis! ^^

Tacy tam przystojniacy. 

Jest i Zarry! ;)
Harry and Zayn today

Aż mi tchu zabrakło ;oo 

On jest niesamowicie seksowny w tej fryzurze. ;D

MÓJ BÓG!!! ♥♥♥


Ode mnie to chyba tyle na dzisiaj. Jutro będzie kolejny wpis, tyle że od Karoliny! 
Pozdrawiam, Alex ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz